Tmnk a Szigeten,

nagyjából a következő számok a rádióban.
(Egy szülinapos vasárnap esti Magic Mirror-os vitézkedés után folytattam kb délig a lemezrakosgatást az (Elektron-) Proton kert Süss fel nap-os vendéglátó egységénél, majd utána kint maradtam a Szigeten a Világzenei színpad körüli nyugodt, periférikus részen, mert ott jól éreztem magamat. Lehet büntetni itt ;-P)
12:04
01. Cinnamon & Clove
02. Joyce
03. Leon Ware – Why I Came To California (Elektra)
04. Erik Sumo: Do It Yourself (Disco) (Pulver)
05. Easy Life Natural: Hullabaloo
06. 50 ways to leave your lover
07. “Jobb, ha nem sejti az irigy gonosz, hogy ennyi csók is létezik a világon!”
08. Trouble
09. Get Serious
10. Beat
11. K&S party-song
12. “Emocion Tropicale”
13. Nicola Conte
14. Da Lata: Cores (Palm)
15. Quarteto Em Cy: Tudo Que Voc Podia Ser
16. Cheyenne: Come Back To Me (Shadybrook)
17. Jackson Sisters: Miracles
18. Get Up Stand Up
19. Superfly is Missing
20. Shaft
21. “Too much rhythm – Stop The Drum”
22. JuJus: Sweet Song (13 Amp)
23. That’s What I Can (Forever Loving You)

Kategória: radio | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

4 hozzászólás a(z) Tmnk a Szigeten, bejegyzéshez

  1. meri szerint:

    Hali,
    az aug. 10-ei, Marcel-feelingű szám (“irigy, gonosz” ) alatt elhangzó szöveg melyik versből van? Nem sikerült megtalálnom… tudja valaki?
    Kösz, meri

  2. Tomanek szerint:

    Szia!
    Szégyen a buta fejemre de én (még) nem tudom, a post végi Leengum: Szexkluzív c. mixből kölcsönöztem ki (a bekövetkezett) távolmaradásom esetére (a 2. mix 18-19. percétől).
    A mixben még vannak igen fincsi dolgok, esetleg az rávezethet + írom, amint megtudtam + természetesen én is nagyon örülnék, ha vki bebiggyesztené ide a megoldást. Üdv!
    Lee’n’gum: Szexkluzív – 2001.09.06:
    http://tilos.hu/djk/mixek/leengum-sexkluziv_1_010906.m3u
    http://tilos.hu/djk/mixek/leengum-sexkluziv_2_010906.m3u

  3. txomin szerint:

    Catullus: Éljünk, Lesbia
    Szapphó után…
    Nagyon sok fordítása létezik a versnek.

  4. Tomanek szerint:

    Köszönet érte (meri nevében is)!
    (Így már kevésbé érzem szélmalomharcosnak magamat azután, h kitöröltem a két hét offline-ságom alatt felgyülemlett 850 blogspamet… 😉 )

Hozzászólás